Livet på lotten

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Anna Say - 9 juni 2014 06:14

Ja, det är bland det bästa jag vet. ..och helst innan alla vaknar så att man bara hör fåglarna. Luften är så där morgon fräsch så man känner doften av dagg. Hoppas jag hinner ta morgonkaffet på balkongen innan flygtaxin kommer imorgon bitti.. Ja, detta evinnerliga flygande..   Det finns ju förstås andra sätt att förflytta sig, men ska man åka fram och tillbaka samma dag blir det svårt. Jag ska ju snart till Kalmar också. Det finns ju folk som gillar att flyga, men jag har alltid ångest innan fast när jag väl sitter där så brukar jag gilla läget och inte ställa till med några pinsamma scener iallafall   .


Nu när vädret äntligen blivit som det ska vara den här tiden på året så ser man nästan hur lyckliga alla växter är. Petunian växer så det knakar, tomatplantorna blir ju bara grönare och grönare    och krassen börjar se jättefin ut. De ute på lotten 2 är betydligt mindre, men de kommer ikapp snart.

 



Presentation


Nu väntar jag bara på att klimatet i Sverige blir lika bra som på Kanarieöarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards